A kezdetek :)

Sziasztok!

Üdvözöllek Titeket a blogomon. Ebben a bejegyzésben bemutatnám, hogy miért hoztam létre, miről lesz itt szó, és végezetül magamról is mondanék pár szót. Na de akkor haladjunk sorban.

1# Ki is vagyok én?

Legyek itt a blogon egyszerűen csak Reni. Az ELTE Természettudományi karán tanulok, harmadéves biológia-földrajz osztatlan tanári szakon. A főbb irányultságom a földrajz, de természetesen a biológia is a szívemhez közelálló. Van egy bizonyos elképzelésem arról, milyen is lesz majd tanárnak lenni, én milyen tanár szeretnék lenni, és habár az egyetem nem könnyíti meg a dolgomat, a lelkesedésem nem lankad, én akkor is tanár leszek. :)

2# Miért hoztam létre?

Őszintén? Mert kellett. Úgy gondolom, hogy ebben a témában a mi korosztályunknak 90%-ban egyezik a véleményünk, aminek helyet is tudunk adni bizonyos keretek között, de ha már kell, akkor miért is ne csinálnánk meg jól, esetleg úgy, hogy meg is maradjon? Viccet félretéve, egy kurzus keretein belül egy feladat az online felület létrehozása, ahol... várjunk, itt elérkezünk a harmadik ponthoz.

3# Miről is lesz szó?

Szóval ott tartottam, hogy egy online felület létrehozása. Igen, ahol nem másról lesz szó, minthogy a kurzus során hogyan fejlődnek az IKT-val kapcsolatos előítéleteink, a képességeink, milyen különböző jó programokat ismerünk meg, meg minden ilyenféle dolog. Ez azért is lesz nagyon hasznos, mert a Z generáció oktatásában már elengedhetetlen lesz ezeknek az eszközöknek a használata. És mindenképpen célszerű az alapokat még az egyetemen megtanulni. Hiszen gondoljunk csak bele, milyen kellemetlen már, amikor a tanár képtelen kezelni ezeket az eszközöket, és az óra első 10 perce azzal telik, hogy működésbe hozza ezeket a kütyüket. 

Remélem, hogy találsz majd hasznos dolgokat ezen a blogon, ha mást nem, a véleményünk egyeztetése is sokat dobhat majdani pedagógus pályánkon. Jó böngészgetést :) 

Reni

fea165d67447d87b40b576c90819dbe1.jpg

(U.i.: A képekre kattintva mindig az a link lesz beillesztve, ahonnét azt leszedtem. :) )